Oj, längre sen igen..

Förlåt att jag inte har skrivit så mycket på
Länge , men jag har annat för mig :)
Idag va jag på Fritte och den sista timmen
Hade vi assssssss kul !!!!!!!!! Det va bara jag,
Joanna och Tessan kvar och vi spelade bubblan
Med straff :D (y)
(det kommer inte fakta om någon idag för
Är inte på datorn) men dikter kommer det
För dom kommer jag bara på :D och det kommer
Två st idag ;3
Jag kan inte sluta
Tänka på dig.
Längtar efter dig,
Efter att se/höra dina ord.
Men är jag kär?
Gillar jag dig?
Jag vet inte det..?
Man kan aldrig se in
I framtiden hur det blir..
Men hoppas jag?
Jag är inte säker,
Men vem vet ? <3
Jag får inte hoppas
På för mycket.
Jag får vänta
Och se hur det blir.
Jag får vara nöjd
I nuläget.
Hoppas och vänta,
Hoppas och vänta.
Om några månader
Kommer svaret.
Kommer jag vilja se
Svaret?
Klart jag vill det ;3 <3
Moizz<3

Postat av: Mandaa!!

Den var ju as bra!!

2012-01-27 @ 20:12:23
Postat av: detta va ju inte så bra...

Snälla, ge Fan i detta pisset nu. Ingen är intresserad av ditt jävla skitbloggande. Herregud



punkt

2012-01-27 @ 20:26:39
Postat av: tessan

tur att jag bara förlorade en gång ;)

2012-01-27 @ 20:40:47
URL: http://tessansrum.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback