9:a delen av: Början på slutet..! + Dikt

3 månader senare

:Jo, du Kinna..

:Ja?

:Eftersom vi har träffats varje dag nu i 3 och en halv månad tänkte jag fråga dig en sak..

:Vaddå för något? Sa jag nyfiken.

:Jo.. Sa han och tog upp en ask ur fickan. Vill du gifta dig med mig?

“Oh, herregud! Är detta på riktigt?”

:Det är väl klart att jag vill det! Skrek jag och började kyssa honom och så skrattade vi jätte mycket.

Han satte på mig ringen på ringfingret på vänsterhanden.

:Jag älskar dig Konny!

:Jag älskar DIG Kinna! Sa han och så kysstes vi igen.

:Chefen! Om 2 månader måste jag och Konny ta ledigt från jobbet i 1 månad.

:Jaha.. Varför det nu då?

:För vi ska gifta oss!! Skrek jag och höll upp min hand med ringen på.

:Ojdå, grattis!

:Fast vi kommer nog inte tillbaka sen.

:VA?!

                                                       :Haha! Jag skojar bara Svante lilla.

(nu kan jag inte lägga upp mer på berättelsen,
har inte skrivit så jätte mycket mer :/ )


Jag känner dig inte,
så väl.
Men jag ser vad som händer,
jag bryr mig faktiskt!

Det kanske inte syns,
men det är sant.
Jag hjälper dig,
när som helst!

Prata med mig,
om du behöver hjälp.
Jag hjälper dig gärna.

Du är så fin!


Den här dikten va till Anna Broling :)<3



<3333

Moizz<3


Postat av: Mandaa!!

okej men jag vill läsa mer av din berättelse!

2012-01-21 @ 10:54:07

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback