8:a delen av: Början på slutet..! + Dikt

:Och du, det gör inte så mycket att du och Konny träffas hemma hos varandra.. Sa han viskande och gick skrattande där ifrån.

 

:Vad luktar dom två nya då?

:Jaa, den ena luktar julgran och den andra godis.

:Som bild kan vi ha en full proppad julgran med kulor, glitter, ljus och sådant glittrigt och med den som luktar godis kan vara kanske en full godis skål?

:Ja, det blir bra gullet.

“Nemen herregud, vad sa jag egentligen”

:Ja, eh. Skulle vilja fråga om du vill komma över till mig ikväll och äta så vi blir kvitt.

:Ja, det ska bli trevligt igen!

:Bra. Men bilderna blir bra som vi sa. Nu ska vi bara ta dom också.

:Hej, välkommen!

:Tacktack.

:Jag kan ta din jacka.

:Fast först ska du också få något.

:Nemen åh tack så jätte mycket, älskar parfymen. Men det är inte för att vi har gjort den.. Haha!

Vi gick och satte oss vid bordet.

:Hoppas det går bra med kotlett och potatis.

                                                               :Ja, det är jätte gott det!


Det pirrar i min mage,
det bara flyger fjärilar överallt.
Halsen killas och jag vet inte,
vad som är med mig.

Jag bara springer omkring,
runt på golvet.
Lägger mig på ryggen
och rullar runt.

Vill skrika,
vill gråta..
Men ingenting händer..

Aaaahhhhhhhhh!!!!!
Jag är så glad!!
Vill skratta hela tiden,
det bara kommer!!

Moizz<3


Postat av: Mandaa!!

Så braaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-01-18 @ 15:49:24

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback