7:a delen av: Början på slutet..! + Dikt

En halvtimme senare stod vi i hissen och väntade för att komma upp till våning 6.

“Pling”

:Kinna.. Konny! Vart har ni två hållit hus egentligen? Ni är en timme försenade båda TVÅ! Hur kommer det sig?

Jag och Konny kollade generade på varandra och kollade ner i golvet.

:Förlåt oss Svante. Jag var hos Konny igår på middag och så.. Ja, jag råkade stanna kvar..

:Jaja, jag fattar.. Men nu måste ni skynda på! Jag har två nya parfymer som ni ska göra.

:Okej, då måste vi jobba med två stycken i taget, för jag har två i min pärm också.

:Jag går och hämtar min kamera så kan vi börja, du kan gå och sätta dig på kontoret så länge. Sa Konny

och gick iväg.

Svante hade redan börjat gå och jag gick mot honom.

:Du, chefen. Sa jag och så vände sig han om och stannade.

:Vad vill du nu då, Kinna?

:Jag vill bara säga förlåt för att jag och Konny kom försent.

:Jaja, gör inte om det igen bara.

                                                                          :Tack chefen!


Jag sitter här och gråter,
tårarna rinner och jag kan
inte stoppa dom!

Livet ska inte vara så,
man ska vara tillsammans.
Ha kul, skratta och dela med
sig av saker och ting.

Mitt liv är det bästa man kan ha,
men alla har inte så.
Livet och världen är inte
rättvist!

Torka tårarna och inse att du,
har det bra.
Va inte arg och ledsen och bråka
inte med familjen och kompisar.

Tänk om dom inte fanns, vad skulle
du säga då då ..?

Moizz<3


Postat av: Mandaa!!

Så bra!!

2012-01-16 @ 17:31:58

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback