6:a delen av: Början på slutet..! + Dikt

Och började kyssa mig..

 

Jag gäspade och gnuggade mig i ögonen, när jag tittade upp så kände jag inte igen vart jag va..

:God morgon Kinna.

“Ojdå, jag sov visst över hos Konny..”

:Eh.. God morgon.

:Har du sovit gott?

:Jodå, själv?

:Ja, det har jag.

Jag kollade på min mobil som låg på golvet och såg att klockan var..

:HALV ELVA?! HerreGUD!! Vi är en halvtimme försenade Konny!!

                                                 Jag rusade upp och tog upp min BH och trosor,

sprang in på toaletten och låste, tog på mig underkläderna..

“Vart fan är mina kläder nu då..?!”

:KONNY?! Vart är mina KLÄDER?

: Här!

:Kan du komma med dom?

“Fan, fan, fan, fan! Nu får vi skit för dehär!”

:Skynda dig då!!

                                             :Men jag står ju här utanför, du kan ju låsa upp.



Nu är det min tur,
att se smärtan i dina ögon.
Du får vad du förtjänar!

Men jag kan inte vara elak,
jag hatar dig men kan inte göra
illa dig!

Vad ska jag göra?
Vad händer då..?
Jag måste..?
Det går inte..?

Fan för allt!
Fan för dig!
Fan för helvetet...

Moizz<3


Postat av: Mandaa!!

:'(

2012-01-09 @ 12:47:52

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback