5:a delen av: Början på slutet..! + Dikt

:Välkommen, Kinna.

:Tack så mycket. Här har du lite svarta och vita blommor..

:Nemen tack så mycket! De kommer påminna mig om vårt fina arbete tillsammans.

Jag satte mig vid matbordet och strax efter kom Konny med en rykande gryta och satte sig ner.

:Mmmm, det luktar gott!

:Tacktack. Det är kycklinggryta med pasta.

:Mums, detta blir jätte gott!

Vi sitter och äter och pratar jätte länge och så blir det efterrätt.

:Har du bakat också?

:Jadå, det är så kul, och speciellt när man har besök.

:Mumma blir det och kladdkaka som är min favorit!

:Vad bra!

:Ja det kanske är dags att gå hemåt nu. Klockan är ju ganska mycket och vi ska ju upp och jobba imorgon.

:Ja men innan du går Kinna, sa Konny. Vill jag bara säga att jag hade jätte trevligt nu ikväll och skulle gärna vilja göra om det.

:Ja, samma här, Konny.

Jag reste mig upp och gick mot hallen.

När jag hade tagit på mig skorna och min jacka stod Konny framför mig och sa

                                                                          :Du, Kinna..





Smärtan kommer tillbaka,
jag kan inte röra mig.
Jag kan inte skrika på hjälp,
eller gråta.
Varför just jag?

Allt ont kommer till
mig..
Jag är bara jag!
Jag har väl inte gjort dig
något?
Eller..?

Om jag bara får ett tillfälle
att säga de jag alltid har önskat.
Ajjjjjjj!!!!!!!
Smärtan gör så ont!!
Nu orkar jag inte mer!

Hej då..




Moizz<3


Postat av: Mandaa!!

:(

2012-01-09 @ 12:46:19

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback