4:a delen av: Början på slutet..! + Dikt

Duken är som en slags vit vägg, sen hänger det en makapär i taket som lyser mot väggen och den är kopplad till datorn. Så om man ta en sladd i kameran och i datorn kan man se foton och filmer på väggen.

:Jag tycker att bilderna 137, 178, 199 och 210 blev bäst. Vad tycker du, Kinna?

:Jo, jag tycker att 139, 145, 210 blev bäst.

:Men båda tyckte ju bild, 210 blev bäst så den kanske vi kan ta?

:Ja, det blir bra. Men nu kommer det svåraste.. Vad ska parfymen heta? Frågade Kinna och pustade.

:Jaa, bilden är ju på rosor.. Jag tycker inte att den ska heta “Rose” eller “The Rose” för det är förutsägbart. Något som man inte kan tänka sig att den ska heta, skulle jag vilja. Sa Konny.

                                       :Ja, rosorna är vita och svarta.. Jag vet vad dom ska heta!

 

:Ja, nu var “BlackWhite, people” klar nu då. Det gick bra att jobba tillsammans ju. Sa Kinna stolt till Konny.

:Jadå, det tycker jag verkligen och för att vi är klara och allt gick bra.. Skulle jag kanske få bjuda hem dig på middag?

:Ja gärna, det vore trevligt!

 “Plingplong”






Om man hatar,
är man ond.
Att bli hatad,
är ledsamt.

Att älska,
är härligt.
Att bli älskad,
är mysigt.

Att slå någon,
är dumt.
Att bli slagen,
gör ont...

Moizz<3


Postat av: Mandaa!!

Du är bra på att göra dikter!

2012-01-09 @ 12:40:09

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback