3:a delen av: Början på slutet..! + Dikt

Nu kommer berättelsen och en dikt :)


: Vi skulle börja med en tjej parfym som luktar som en blombukett med starka dofter.

: Okej. Konny, du ska ta kort på något passande som man kan ha och visa upp. Sen får ni diskutera om vad den ska heta, sa Svante och reste sig upp och gick ut.

Det blev en pinsam tystnad tills jag sa..

: Jaa, ska vi börja med den nu?

: Vad ska vi göra först då? Sa Konny och kollade mig i ögonen.

“Vad fina ögon han har! Hela han är perfekt”

: Ögonen..

: Äh.. Va?

: Oj, jag menar.. Öh.. Vi kan börja med om vad den ska heta. Vad tycker du?

: Du har också fina ögon.

                                               : Okej, jag skriver upp det som försla.. Åh..

“Ånej, nu gjorde jag bort mig”

 

: Hur många ska jag ta?

: Ta många, ungefär 200-300 bilder.

*Klick klick*

: Sådär, det borde räcka.

Jag och Konny gick in på vårt kontor, jag satte mig vid mitt svarta gamla rektangulära bord och Konny vid sitt bruna kvadratbord.

: Sätt igång “duken”.




Nu börjar jag förstå allt.
Jag har missförstått..
allt.
Livet handlar inte bara
om att bli sviken.
Det handlar om mycket
mer än så.

Familjen, kompisar, bli
älskad, ha kul, kärlek..

Och allt det har jag!
Jag är lycklig och kommer
ALLTID att vara det.
Vad du än säger till mig :)

Moizz<3


Postat av: Mandaa!!

ååå dikten var fin!!

2012-01-09 @ 12:30:06

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback