Tidig bloggning!

Heej ! Idag blir det en liten tidig
bloggning :) Känner mig så pigg
efter att varit sjuk :p Någon mer som
brukar det?
Iaf så ska jag skriva om vad som
kommer hända i min helg nu då :D

Idag efter skolan åker jag och mamma
till Kalmar till bästa kusinerna då. Sen
ska jag och Amanda åka pulka med
några av hennes klasskompisar ;D
Efter det ska vi äta tacos (tro jag)
och vid 18.00 ska hon och jag gå på
Sean Banans film: Seanafrika elle vad
det heter (y) och mamma och Monica ska
gå på någon annan :D



Det kommer nog bli många kort som
vi tar :D Kommer lägga upp dom sen
när jag kommer hem :D (kanske någon
hos dom)


På lördag ska jag följa med när Amanda
rider :D Har följt med någon annan gång
också, men det va på ett annat ställe tro jag :)
Och på hennes ridskola kommer man träffa
sötaste Emma :D



Kommer bli jätte kuuuul !! :D

Och på söndag så ska dom skjusa
mig ut till gymnasten :D


Ni får gärna komentera om ni kommer på
ordet i den lodräta sidan igen.. ;D

Helvetet kommer närmare..
Egentligen, vad har jag gjort?
Livet som skulle bli perfekt!
Givetvis kommer allt ont till mig.
En dag i livet, då kommer jag hämnas!
Ni får vänta och se..



Moizz<3

Postat av: Mandaa!!

helgen!

2012-02-17 @ 17:23:50

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback