Svar på frågorna

Nu är snart Sportlovet slut, så jag ska
svara på era frågor :) Det blev fler
än förra gången.. :p

Mandaa!!: tycker du värkligen om mig? Hur mycket betyder jag för dig på en skala 1-10?
Svar: Jaa, det är klart jag tycker om dig! Du betyder 1000 för mig, du är ju min sööta kusin! <3


Ida: 1: hur mår du just nu ?
       2: Vad är det bästa med dig?
       3: Hur mycket på skalan 1-10 gillar du dig själv

Svar: 1. Jag mår bra :D Lite trött bara :p
         2. Det bästa med mig... Jag vet faktiskt inte. Att jag är rolig kanske? :p
         3. Jag gillar mig på olika sätt, men det kanske är 8 :)


Zana: 1. hur startade du bloggen?
          2. hur många läsare har du?
          3. har du velat ta bort bloggen nån gång?

Svar: 1. Det vet jag faktiskt inte :p
         2. Det är olika, men det är inte så jätte många men man får va glad för det lilla och det är mellan 20-40             st :p
         3. Ja det har jag för jag inte har orkat blogga på ett tag. Men nu vill jag inte det :)


VA I HELVETE: 1. Hur kan du vara så jävla dålig på att skriva dikter?
                      2. Varför skriver du en jävla massa skit?
                      3. Vafan håller du på med?
                      4. Varför kopierar du från wikipedia?
                      5. Varför gör du 1000 <3 efter alla statusuppdateringar?

Svar: 1. Jag skriver det jag vill och vissa av mina dikter kanske jag tycker är bra, men du behöver inte tycka det?
         2. Jag vet inte vad det är för skit jag skriver om? Jag skriver bara det som jag gör typ?
         3. Jag bloggar och skriver, vad håller du på med..?
         4. Om du menar när jag skriver fakta så skriver jag inte helt av det? Jag måste ju kolla på wikipedia för           hitta fakta om det jag ska skriva om? 
         5. Jag skriver bara: "Moizz<3" ?
         Och du kanske inte tycker att jag bloggar bra eller något, men jag har inte tvingat dig att kolla på bloggen, så du behöver ju inte kolla här med :)


Elvis Björknert: Mogen person dedära " VA I HELVETE"

1. Hur lång är du exakt?
2. Vad heter dina syskon och hur gamla är dom? :)
3.Vad heter dina föräldrar och hur gamla är dom? :)
4. Vem är din allra bästavän om du bara får säga en?
5. Vilken är din favoritfärg?

This or that:
Svart/vitt?
Hund/katt?
Häst/Kanin?
Mysig stor t-shirt hemma/ett tajt linne (på en myskväll)
fota/blogga

ha de bra gumman! <3

Svar: 1. Jag är 1,54 :)
2. Jag har bara en storasyster och hon heter Erika och fyller 19 i Juni :)
3. Min mamma heter Tina och fyller 45 i augusti, min pappa heter Magnus och fyller 50 i oktober.
4. Jag har många bästakompisar, men eftersom jag känner Linne bäst så blir det hon :)
5. LILA !!!!!!!!!!! :D

Vitt
Hund
Häst
Mysig stor t-shirt
Fota

Du me <3


Glenn Söderström: Fin blogg ytteerst strålande för en sådan tjej som du! Men frågan jag ställer dig nu
INSER DU HUR JÄVLA DÅLIG DU ÄR PÅ ATT BLOGGA!
no offense, bara feedback raring :)

Svar: Tacktack! Nej, jag inser det väl inte själv eftersom att jag fortsätter att blogga :) Och samma sak till dig: Jag har inte tvingat dig att kolla på min blogg så du behöver ju inte fortsätta om inte du vill :)


Det va dom "frågorna" och till er som tycker att jag
inte bloggar bra. Ni kan ju sluta att läsa min blogg
om ni nu tycker den är dålig ;)
Och till er som kollar på min blogg, tack :p



Moizz<3 

Postat av: Mandaa!!

Du bloggar asssssssssss braaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-02-25 @ 15:04:35

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback