Snabbt inlägg

Hej ! Det va ett tag sen jag la in
Något, men nu blir det bara lite snabbt :)
Vid halv ett ska jag dra till affären och
Träffa Joanna, Therese och Louise där
För vi ska handla till Discot ikväll på
Fritte :D jag tror inte att det kommer
Komma så många för det är knappt
Några som har sagt till. :/
Men sen börjar Discot vid 16.00
Och sen slutar det vid 21.30
Kom gärna :D med det är från klass
4 och uppåt :) det finns godis och pizza
Att köpa där och det blir dans och lekar :3
Hoppas på några folk iaf ;D
Det är ditt fel att folk dör!
Inser du inte det själv?!
Så varför kan inte DU själv gå och dö?
Cancer-skit, försvinn från världen,
Och kom ALDRIG tillbaka..!!!!!
Moizz<3

Postat av: Mandaa!!

DISCO Jag kan inte komma! :(

2012-02-24 @ 11:13:18

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback