Läxa och Lilla Huset :D

Nu gör jag engelska läxa (oregelbunda verb)
och sammtidigt, kollar på Lilla Huset ;3
Bara för att jag kan engelskan ska jag  visa
det för er :) (inte för att ni behöver läsa)

Catch Caught Caught - Fånga
Choose Chose Chosen - Välja
Come Came Come - Komma
Creep Crept Crept - Krypa/Smyga
Cut Cut Cut - Skära
Do Did Done - Göra
Draw Drew Drawn - Dra/Rita
Dream Dreamt Dreamt - Drömma
Drink Drank Drunk - Dricka
Drive Drove Driven - Köra

Igår satte jag och pappa ihop mitt nya
skrivbord (hyllan till den också)
 och mitt nya nattduksbord :)
Men när vi va klara märkte vi att till
nattduksbordet att det va en extra låda till
som mamma och pappa hade köpt, men 
den får vi göra någon annan dag :)

Det är bara sängen och min stol som är
"utmobbade" för dom är svarta och alla
andra möbler är vita (y)
Ni får se en bild någon dag när allt är
klart :) 

Får se om vi ska in till Gymnasten idag,
kanske börjar snöa ÄNNU MER så vi inte
kommer in och så har jag ont i benhinnorna¨
eller vad det heter :/


Jag kollade åt ditt håll,
men du såg inget.
Jag gjorde tecken åt dig,
men du ignorerade mig.

Jag ropade ditt namn,
du kollade hit.
Du gick mot mig,
jag räknade dina steg.
Det blev 36 steg.

Du stannade framför mig,
jag kännde dina andertag.
Jag nuddade din hand,
så sa du:

"Du är den jag har letat efter,
jag behöver dig..
Föralltid!"



Moizz<3

Postat av: Mandaa!!

<3 Så bra!!!!!

2012-02-03 @ 16:00:37

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback