Läser :)

Hej ! Dålig uppdatering på länge..
Men nu läser jag i den bästa boken
på längeeeee !! = Som jag vill vara :)
Har bara 70 sidor kvar ungefär ;D
Jag skypar med Hannah om ingenting typ :p

Idag har jag, mamma och pappa varit på
skolan och jag åkte skridskor, det är jätte
kul!!! Jag har lärt mig att åka jätte bra på
bara en vecka knappt :D

Ikväll är det Melodifestivalen igen då :)
Förra gången va nog Sean Banan bäst
och Torsten Flink elle vad han hette :D
Undra om Ulrik Munther är bra idag då :)
Lite bättre kändisar denna gång än förra
veckan :)


Jag vet att jag kan,
jag vill det.
Jag vill inte döda,
en sådan liten som inte har gjort något.
Jag älskar det,
det är mitt som är i mig.

Jag kommer alltid,
att behålla den!
Vare sig du vill,
eller inte...



Moizz<3

Postat av: Mandaa!!

hihi!

2012-02-12 @ 18:39:37
Postat av: elvis björknert ;)

söt tjej där! <3

2012-02-14 @ 17:12:16
URL: http://snillesflikkah.bloggplatsen.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback