Läseer !

Heej ! Idag har jag varit på Fritte och
haft ass kul som vanligt ! ;D
Körde bubblan som vanligt och ja..
Lurade folk , haha xD

Nu läser jag i den nya boken: Killar,
kompisar och lyckokort. Får se om den
är bra :) Som jag vill vara var iaf asssssssssssssss
braaaaaaaaaa !!!! :O Rekomendera den
VERKLIGEN till folk !!!!!!!!!!






Tänkte bara säga att jag blev VÄLDIGT glad
över att se att det va så många som kollade
igår, när jag hade gjort collagen på mig själv :3
Kanske borde göra det lite oftare, fast på andra
saker då :D


Jag är liten,
du är stor.
Jag är en människa,
och du en annan människa.

Vi är olika,
men ändå kompisar.
Jag gillar dig,
du gillar mig.

Det har gått några dager,
men fler ska det bli!
Jag hoppas,
du kanske hoppas med?

Moizz<3

Postat av: Mandaa!!

Hii!

2012-02-13 @ 20:19:14

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback