Jahopp

Nu har jag duschat efter gymnasten
och det gick bra idag :) Hade lite ont
i knät men annars så gick det bra :)
Ändrade lite i friståendet också ;D

Nu ska jag kolla på bloggar och kanske
läsa lite :) Har läst ut: Syskonkärlek,
Katarina Von Bredow. Har läst den förut
men den är braa ;D

Kan ni inte kommentera vad ni tycker
att jag ska skriva om i bloggen, kommer
inte på något längre :)

Heaven is the place I don´t want to go to.
Enjoy your life, every moment.
Love your life and don´t think about the death.
Promise me?

Moizz<3

Postat av: Mandaa!!

HELP! Vet inte

2012-02-26 @ 18:57:35
Postat av: ttova - en blogg om livet

Sv: Hihi jag grät när jag såg våran(min å wilmas) video.. :')



Ååååh tack kanske kommer upp någon mer video! :D

2012-02-26 @ 19:34:44
URL: http://ttovahenrikssonn.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback