Ingen skola för mig igår och idag..

Heej ! Hur mår ni? Jag mår bra, idag
iaf :) Igår va jag hemma från skolan
för att jag är sjuk= hade ont i halsen
och sådant och idag är jag också hemma.
Men jag mår bra och imorgon blir det
skola... Just det, då är det ju fredag och
det betyder att jag ska sova hos kusinerna!!
Jag måste packa..

Igår och idag har jag bara lässssst och
kollat på Lilla Huset :D
Nu ska jag kolla på några avsnitt av:
Philofix, har missat jätte mååånga !!
Hemskt asså..

Jag har tänkt ändra på mina dikter,
jag ska göra som vi gjorde i skolan nyss.
Vi skrev ett ord på lodrät sida såhär:
M
O
A
        tillexempel och sen skrev vi dikter
        på den första bokstaven och det är så
       jag kommer göra nu ist :)


Han är så söt, den lilla människan.
Aldrig har jag sett något liknande.
Ljus hårig, blåa ögon som glittrar..
Livet kan inte bli bättre än dig!
Början kommer aldrig bli ett slut.
Evigheternas evighet har just börjat.
Riket är hos mig!
Grr...

(vet ni vilket ord det va jag skrev på
den lodräta sidan? Komentera om ni
vet det! :D )




Moizz<3

Postat av: zana

har du färgat dig moizz :) kram!

2012-02-16 @ 17:27:26
URL: http://moxii.blogg.se/
Postat av: Mandaa!!

Hallberg!!!!

2012-02-16 @ 18:28:29

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback