Habib!

Heej ! Idag har det inte varit en vanlig
skoldag, vi har haft svenska nationellt-
prov och det gick bra :) Hade två st och
på fredag och det svenska nationelltprov
igen hela dagen :p

När jag kom hem från skolan har jag
övat på oregelbundnaverb i engelska
och plockat in det sista på mitt skrivbord.
Nu tittar jag på Habib som mamma köpte
igår :) Det är bra (y)

Ni får inte se mitt rum än .. :D
Hahahhahahahaha !!!!!! :D <3


Det finns ord som man gillar
och inte gillar.
Det finns meningar som man gillar
och inte gillar.

Livet är lätt,
men det kan vara svårt ibland.
Saker är lätta,
men det kan vara svårt ibland.

Meningen med livet,
vad är det?
Ska man leva,
eller ska man dö?



Moizz<3

Postat av: Mandaa!!

så bra drkter

2012-02-11 @ 16:37:22

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback