TONÅRING!

Heej! Idag så är det så att lilla jag fyller 13 år och blir TONÅRING!
Sååååå hiiiimla guuuttttt! :D Andra dagen i skolan var jätte rolig och
bra ! Fick många kramar och "Grattis" av alla :3 Sen har jag fått
presenter av Jonna och Ronja :3 Och innan Fysik/Teknik så kom
Jonna till mitt skåp och där stod Ronja också och sen sa Ronja:
"Hejdå Jonna! Moa, vi går till biblioteket!" När vi kom fram så vände
vi typ direkt och så framför mitt skåp typ så satte jag mig i ett fönster
som är där och så började Ronja skratta och sa: "Märker du inget?"
Så fattade jag inte men kollade på mitt skåp och då var hela skåpet fullt med
små lappar där det står: "Grattis!" och "Grattis Moa!" Haha, gulliga ni e! ♥♥
Glömde ta kort på det.. Men förhoppningsvis är det kvar imorgon och då kan
jag ta kort på det och sen lägga upp här ;D
Och sen va det en kille som jag känner som kom fram och sa "Tja!" och skrämmde
mig as mycket! xD Stod ju och höll på i mitt skåp :p
 
Idag på morgonen så vaknade jag av att mamma, pappa och Erika kom in i muitt rum
och sjöng och pappa spelade ukelele eller hur det stavas xD Och av dom fick jag:
 
 
 
 
Detta fick jag av Jonna! Det rosa nagellacket fick jag av Ronja!
Babyrosaaa :3
 
Men nu snackar jag med en kille i skype så byyyeee!
 
Moizz<3

Postat av: Jenny

Tre kronor är världens bästa serie! :*♥
Graaaaattttiiiiiisss! :D<3

2012-08-21 @ 16:53:06
Postat av: JonnaK

Grattis grattis!

2012-08-21 @ 16:57:47
URL: http://karlssonjonna.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback