Målat naglarna!

Hej! Idag har jag inte gjort mycket..! Jag har tittat färdigt
på Skilda Världar och det MÅSTE finnas en till säsong! Den
kan verkligen INTE sluta som den gjortde! ;o Och så har
jag målat naglarna idag igen..! Blev ganska bra! Tårna fick
också färg, men bara mörklila, orkade inte göra något mer
på dom.
 
Inte så bra bild men..
 
Jag har gjort mat till mig och Erika också, fast sen gjorde hon
egen mat.. :p
Imorgon är det skola då! Längtar verkligen efter alla kompisar och den
nya klassen och skolan! :D Har fixat skolväskan också, inte för att jag
kommer använda den denhär veckan då. Men jag kan ju ta med mig den
ifall det skulle vara något :)
 
Tycker det är väldigt skönt att ha luggen uppe nu! Att kunna ha det utan att
visa att man ha finnar! BRA att dom är försvunna! (de flesta..!)
 
 
Och på tisdag så.. händer det något speciellt då..?
JAAAA! :D
Jag blir TONÅRING! ♥♥♥
Mamma och pappa var i stan idag .. Hmm..? Något till mig
kanske..?
JAAAAA! :D
 
Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback