Hemma från Gööteet!

Hej! Lite update från Göteborg kanske ni vill ha? Klart ni
vill deet! :D
 
Onsdag:
           Vi åkte till Göteborg vid 9, (jag trodde vi skulle åka typ vid 5 på
           morgonen :p ) Och så stannade vi vid mc donalds efter några timmar
           och tog en glass, sen efter 1 timme så var vi framme på Ullared! Ska först
           säga att 1: Jag och My kommer nog bli med i Tv, för vi gick förbi och "stenglodde"
           in i kameran xD Iallafall jag.. Och 2: Jag såg Ola-Konny och vi skulle gå fram och ta
           kort på/med han men My vågade inte.. Sen när vi gick så ångrande hon sig -.- :p Och
           det sista 3: Jag köpte - träningsbyxor, klistermärken som man har på naglarna, "stöd"
           till naglarna så man inte målar utanför och ett slgas mobil skal/väska :D (bilder kommer
           imorgon på det) Sen va vi i Allingsås, där vi bodde, vid kl.17.00 ungefär så låg vi bara på
           rummet och snackade typ ;)
 
Torsdag:
            Vi gick upp vid 9 och åt frukost, sen åkte vi halv 11 för dom skulle till
            en affär först sen kom vi till Liseberg kvart i 1 och karusellerna öppnade
            vid klockan 1-2 och jag åkte: Lisebergsbanan, Kanonen, Balder, Flumride
            och Atmosfear 2 gånger :D Kanonen var nästan roligast när man åkte upp o ner! :D
            Sen åkte vi hem vid 6 och jag hann inte åka alla som jag ville :/ Men någon gång i
            livet åker jag väl dit igen..? :3
 
Fredag:
           Gick upp vid 9 igen och åt frukost, sen åkte vi när vi var klara - runt 12 - och sen
           åkte vi först till en godisfaburik där det fanns jätte många olika sorter! Skulle
           tagit kort på det, men lämnade mobilen i bilen.. Sen på vägen hem stannade vi
           och åt på samma mc donaldställe och åt mat. Sen var jag hemma vid 5 ungefär.
           Pappa kom och hämtade mig hos My med "raggarbilen"! Sen vid 6 åkte vi till
           Alunvallen och kollade på fotboll + att mamma och jag skulle stå och sälja i
           kiosken! (det blev 1-1 om ni ville veta - mellan DIF och Alsjöholm ;) ) Och
          nu så sitter jag vid TV:n (fast kollar inte) och skriver här dåe. Ska snart läsa
          "100 meter lycka", den e as bra! Ska nog skriva om den imorgon också,
          har bara 30 sidor kvar så ska försöka läsa ut den. Ska till Biblan också på måndag!
          JUST DET! SKOLA PÅ MÅNDAG JU!!!!!
 
Yey! Snygg! :))
 
Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback