Helt slut!

Hej! För en timme sen så kom jag hem från Klevalägret med klassen
och det vi gjorde där var; Att vi blev indelade i grupper och sen gjorde vi 
olika tävlingar och tipsrunda! Alla badade typ men jag ville inte och
så hade jag inte med mig! Så jag satt antingen själv och kollade
på mobilen eller satt med några. Sen vid halv 7 kom föräldrarna och
så gjorde dom övningarna/tävlingarna som vi hade gjort! Sen efter det
på kvällen blev det liite roligare..! Vaknade några gånger inatt också,
sov i OnePicen (stavning..? :p ) så det blev väldigt varmt..! :p Sov
på samma ställning inatt också och så har jag ont i benen nu bara för
det.. Hade inte kudde med mig för jag sov på delfinen (y)
 
Nu sitter jag och tittar på Skärgårdsdoktorn! Längesen man gjorde det - 
vi har alla säsonger så - har duchat när jag kom hem och om 2 timmar
så ska jag plugga So och Engelska hade jag tänkt! Eftersom vi har 
läxa tills imorgon..! Ikväll så är det gymnasten då också, hoppas på
att den blir lika bra som den blev i tisdags! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lite bilder från Kleva då!
 
Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback