Fiske!

Heeejsan! I tisdags på var ju vår familj (förutom Erika för
hon jobbade), Amandas familj och Angelica (min kusin)
hos mormor o morfar och klippte deras häck, men vi "barn"+
mamma och Monica (Amanda och Isaks mamma) räfsade.
Här är en liten bild:
 
(jag satt också där den den var tömd xD )
 
Sen åkte jag med dom hem och sov över och då så satt vi
och kollade på häst OS (för Amanda rider och är gaaaalen i
hästar.. :p ) och sen var hon och jag ute och cyklade i typ
3 timmar. Amanda ville att jag skulle ha en "foto lektion" med
henne så jag lärde henne att ta bilder i fokus. Men här kommer
bilder som jag tog på oss då ;)
 
 
Lika? ;D
 
 
 
 
Misslyckat :p
 
 
 
 
 
Geeeetiiiiiinggg
 
Hah, så fula vi e ;'3 ♥
 
Så sööt! :3 ♥♥
 
 
Höll på att ramla på den högra bilden xD
Och ja, jag försökte se snygg ut och det funkade inte :pp
 
 
 
ÄLSKAR DEN LEKPLATSEN!!!! ♥♥♥♥♥
 
Sen skulle hennes familj ut och fiska så jag följde med och jag fick 2 st
små men det roliga var att ingen av dom fastnade på kroken utan bara
hängde i masken :D
 
Gullig!
 
(dålig bild)
Jag satte han på kroken och skulle fiska med den men
när det kom fiskar runt han så försökte han simma iväg
för han dog aldrig xD
 
 
Idag var jag på biblioteket och har reserverat en massa böcker och idag
fick jag 5 tjocka böcker och 1 film.. När jag skulle gå hem så glodde
jätte många på mig som "Fan vad hon läser mycket nu på sommarlovet"
eller något sådant xD PINSAMT!
 
Det får PRECIS plats :p (den översta har jag redan börjat läsa sen i
måndags när jag lånade och dom 2 understa är mina egna böcker)
 
 
 
:DD
 
Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback