FEEST!

Hej! Idag va en bra dag jaa.. Hade bra lektioner och har haft
kul hela dagen idag! På idrotten så sprang vi 3 km och på
spanskan så lärde vi oss hela meningar! :D As kul jao! Vi fick
bestämmda platser idag också och vi satt i ett U då och jag och
Ronja satt längst ut då i början av det och då kom vår lärare och
sa att "Moa Hallberg" ska sitta här då! Så började jag och Ronja
skratta och några andra så frågade hon:"Är det du eller?" Jaaaa! xD
Och sen fick Ronja också sitta på samma plats x)) Nästan alla
fick byta plats utom vi två + 2 till kanske :D Haha, komiskt :3
 
Nu så har vi kalas här hemme och nu för tillfället är jag och Amanda
osociala, jag sitter här och skriver och hon kollar på sin mobil! Isak
sitter på golvet och leker med två kinder-äggs saker :p Väntar på att
skypa me en om en stund..! :))
 
Kan ju säga först också att när jag och Linne skulle gå till bussen idag
när vi slutade så åkte den iväg så vi fick rusa med våra datorer+gympaväska
som är proppfull med böcker i också..! :p
 
 
Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback