Denna vecka=AWESOME!

Hej! Vill bara berätta att denna vecka blir nog den BÄSTA eller
NÄST-BÄSTA! Detta händer:
 
Idag: Har varit med Joanna "som vanligt" och har haft kul!
 
Tisdag: Åka till Djurparken med Erika och ta EN MASSA bilder som kommer
           imorgon och sen på kvällen åka till My och sova över där!
 
Onsdag: Tidigt på morgonen åka till Göteborg med My och hennes mamma
             och påväg dit åka till Ullared först och sen är vi i Götet!
 
Torsdag: GÅ PÅ LISEBERG! :D Blir awesome, längtat som fan i en månad
             nu!
 
Fredag: Åka hem till huset igen ( :p ) Blir ju inte så kul men ändå ;)
 
Lördag: Ta det lugnt och chilla, packa upp allt jag jag haft med mig!
 
Söndag: Vara med Joanna och fixa så jag har allt till skolan! (Ohjälp..!
            Fick lite panik nu.. Skolan börjar snart! Tänk om jag inte har allt
            till det..! ;o
 
Denna vecka blir bäst! Och så börjar skolan på måndag och det blir kul
och nervöst..! eftersom att jag börjar i en ny skola :3 Men kul att träffa alla
kompisar och nya! Längtar efter att få träffa mina kompisar som går i 8-9 som
jag lärt känna :3
 
Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback