Dålig update idag

Hej! Orkar inte skriva så mycket just nu..... ------
 
 
Men idag har vi tagit skolfoto och jag e väldigt spänd för att se
hur vår klass blev och alla andra för det är alltid lika kul att sitta med
skolkatalogen själv eller med någon kompis och kolla hur alla ser ut och
så :) Varit med Ronja och Caisa idag på rasterna och så vet man lite
mer nu då ....... Och så va jag klanig att tappa min mobil i marken,
men den har ett bra skydd och det gick BRA! Så ta't lugnt nu mamma och
pappa när ni ser detta x) Men skyller på att den bara hoppade ut ur
handen..! :p
 
Kanske va med Joanna sen/snart om man inte redan har somnat.. Hon får
ta och förköra mig på spanskan som jag har till imorgon och kunna räkna
till 10 då :) Fast kan det men måste ju kunna allt PERFEKT :p
 
Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback