Chill dag påväg!

Hej! Om ni ville veta så vaknade jag vid halv 8 för att mamma och pappa
höll på med en massa saker utanför mitt rum typ och sen åkte dom
vid 8 och då var jag fortfarande vaken men sen gick jag upp vid 9 och
tittade på "Den röda vargen" Och nu har jag duschat och frächat till mig!
Har klippt mina naglar också ;( 4 gick av och då äre lika bra att klippa av
alla! Så om en stund ska jag måla naglarna i bebis rosa som jag fick av
Ronja när jag fyllde år! :3
 
Idag ska ajg inte göra så mycket! Blir en chilldag med att:
  • Laga mat
  • Städa mitt rum + hela huset
  • Ut och gå
  • Plugga engelska + geografi
  • Fixa naglarna
  • Lyssna på musik
  • KANSKE vara med Linne!
  • Och skypa med typ 3 st! :D
Kallar det en chilldag! Kanske behöver det efter första veckan i högstadiet
nu också! :p Men nu ska jag gå och ta bort mitt nagellack så jag kan
måla nytt! :D
 
Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback