Bildeer på mig och Joanna!

Hej! Nu sitter jag i Joannas rum och har lagt upp bilderna
från kameran till datorn (min dator :p ) och ska lägga
upp dom här OCH på facebook ;)) Vi två har varit till 10
på kvällen om inte mer, i nästan en HEL vecka! :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var dom bilderna! Meen, jag hade tänkt att skriva något
lite till/om Joanna..! :3
 
JOANNA!
Du e min bästavän och kommer alltid att vara det! ♥
Jag är/blir ALLTID glad när jag är med dig, det är något med dig som
 gör att jag blir glad direkt när jag ser dig! ♥
Du 2 senaste veckorna har jag varit glad HELA tiden eftersom jag har
 varit med dig hela dagen/natten! ♥
Direkt när jag vaknar och har ett sms från dig blir jag glad och när jag går
 lägger mig så har vi precis varit så blir jag glad när jag ska sova! ♥
Joanna, meningen men detta jag skriver är jag älskar dig och du är min
 bästavän och kommer alltid att vara det! ♥
 
Du e så fin gumman! ♥
 
Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback