Bild + text 1

Hej! Om en halvtimme ungefär ska jag och Joanna va! Sålänge
så ska jag skriva klart här och på facebook och sen ska jag
ta en macka innan jag drar till henne :) bara så ni vet så är
Joanna AWESOME och BARA MIN och BÄST och HELT UNDERBAR
och EN JÄTTE BRA KOMPIS!!! Om ni vville veta vad jag tycker
om henne! :) 
Ska bara säga att det är rooliigt att skypa med folk! Men det roligaste är
ju när dom somnar så man får lägga på..! xD
För ett tag sedan så sa jag ju att jag skulle börja med att lägga upp en text
och lägga upp en bild som passade till den och jag börjar idag och ska
försöka göra det varje dag! (om jag kommer ihåg xD )
Och det är den meningen som är med fetstil text som jag gör
 

Lägg upp en bild på ...

någon du aldrig vill förlora
den du alltid har roligt med
det du saknar
den som aldrig har svikit dig
den som du känt kortast tid men som ändå betyder allt
den du har mest oförglömliga minnen med
någon som betyder mycket
någon du aldrig trodde skulle behöva sakna
någon som alltid visar att hon/han älskar dig
dig själv för längesen
någon med samma humor
någon du aldrig kommer släppa
någon du litar på till 100 %
någon du alltid kommer bry dig om
den som du känt längst och som du aldrig kommer lämna

 

Det är många jag inte vill förlora! Men mina 2 bästastevänner vill

jag ABSOLUT INTE förlora!

 


ÄLSKAR ER TJEJER! ♥♥♥♥♥♥

Moizz<3


Postat av: Jonna

Och jag älskar dej min andra halva <3

2012-08-26 @ 22:43:23
URL: http://jonnssan.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback