Allmänt roligt i skolan jao!

Kan ju säga att jag har fått bästa klassen! Alla tjejer är så
jävla roliga så det enda man gör är ju att skratta! :D Dom flesta killarna
är väl också roliga ;D Men gillar klassen mycket, även fast det skulle
vara kul att gå i en annan klass.. :) Idag har jag varit mest med Ronja men
Linne också! :)
 
Tack för alla "Grattis" igår! Fick en bra present igår också.. :3 ♥
Puss!
På kvällen hade vi ju kalas för mina släktingar på pappas sida och vi
hade det kul vi "barn" :3
Just det! Jag skulle ju ta kort på mitt skåp idag, men någon hade tagit
bort alla lapparna.. :/
 
Längtar till imorgon och på fredag..!!!!! :D
Imorgon: Träffa alla igen och vi har vår första idrottslektion! :D
Fredag: Till att träffa 3 st, Idrott och Spanska lektionerna .. :3
 
I´m a normaly persooon!
 
Moizz<3
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback