Åhh..- Snabbt inlägg!

Först så skriver jag bara; ÅHHHHHHHH!!!!! Skrev ett långt inlägg
på mobilen och så tryckte jag på texten så kunde jag inte fortsätta
att skriva!! -.-' Blir så jävla sur på det! :@
 
Meeen... Igår gjorde jag inte så mycket, letade efter en påse med en
massa tyg i som jag hade fått av farmor men hittade inte det någonstans
men tillslut hittade jag det och jag tänkte göra ett svettarmband eller
vad det heter men sen orkade jag inte det för jag blev så trött när jag
letade efter påsen :p Men på kvällen spelade jag spel med Erika - Monopol
och kaleha (stavas..?) trotts att jag hade jätte ont i huvudet och jag har typ
aldrig det!! Men sen gick det om direkt efter en brustablettsak :)) Sen på kvällen
la jag och Erika oss i min säng och kollade på "Lasse och Majas dektektivbyrå - julkalenden"!
Det var länge sen man såg den och den är jätte bra! :D
 
Idag så ska jag och pappa gå upp till affären för att lyssna på min farbror och
hans band som spelar där och lite senare gå till navet och testa olika aktiviteter
eller vad det var för något. Ikväll så tro jag att vi ska gå upp till "Luddes" (vart det
nu är) och titta när dom spelar igen! ;) Jag måste hinna läsa ganska mycket eftersom
att jag har så många böcker att läsa!
 
 
Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback