Valborg 2012!

God Valborg idag .. Eller , vad är det man
säger? xD Aja, det är Valborgsmässoafton
idag iaf och jag ska då vara på Alunvallen
som vanligt och det har jag gjort varenda
Valborg och detta år är det sista!!!!!!!!! D:

Idag på morgonen vaknade jag vid halv 8
tror jag att det var men låg kvar i sängen
tills kvart i 9 och det var lite lustigt för jag
drömde när jag var vaken fortfarande ..
Men när jag gick upp kollade jag på:
"De halvt dolda" som jag köpte igår och
det är bra! Jag är på avsnitt 3 nu ;)



Sen har jag övat på tvärflöjten inför ikväll när
jag ska spela :) Sen har jag hjälpt mamma
med att flytta på saker: Kökssoffan, köksbordet,
byrån typ :p Nu håller jag på att lyssna på musik
och skriver lite :)

Jag fick bra tips av er om vad jag ska skriva
om! Och jag kom på att jag ska skriva en massa
roliga historier/blondin skämt/gåtor m.m. här
en gång i veckan eller mer ! :D
Och sen kommer jag ju göra dom sakerna ni
skrev också ;)



Kom gärna med fler förslag! :D

Moizz<3



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback