Tränings dag !

Idag så var gymnasten inställd, men jag
ska träna här hemma snart :) Och så kommer
jag lyssna på en remix-låt som är 1 timma lång ;D

Igår efter jag kom hem från Anna B så sov
jag i 2 timmar och när jag vaknade trodde jag
att jag hade sovit i ett dygn xD (för jag sover aldrig
på dagen!) När jag vaknade fick jag byta om för
vi skulle till Mormor och Morfar för att ha kalas för
Morfar och Amanda <3 På kvällen så va det ju:
Eath hour och då satt vi imörkret med släkten och
körde en massa roliga lekar :D Det va nästan dom matte=
Problemlösningar, som man skulle komma på hur det
kunde vara så och så ;)

Idag ska jag träna då :D Kommer bli ett jobbigt och
svettigt pass !!!!! Men jag tycker att det är jätte jobbigt
att köra styrka och så men det är ändå jätte kul :D
Tycker ni också de ?
Kommentera om ni vill att jag ska lägga upp dom två
lapparna där jag kör styrkan här ;D

Det är väldigt dåligt väder nu tycker jag och igår
snöade ju de -.- Men nu ska jag kolla runt lite på internet
och sen ska jag ... TRÄNA ! :D Så, hejdå !

Moizz<3


Postat av: elvis

Hejhej gumman!

Fin blogg!



Vad heter remix låten?

Och ja, lägg gärna upp lapparna :)))<3

2012-04-01 @ 14:41:44
URL: http://snillesflikkah.bloggplatsen.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback