Tips på..?

Har ni något förslag på vad man kan göra?
Jag har gjort de jag skulle göra så nu har
jag typ inget att göra :p Men nyss la jag
upp en video på när jag gör ..: Det får
du se om du trycker på länken här nere

http://youtu.be/3Tn-4g6r1Pw

:D
Vet inte om jag ska lägga upp en video
på när jag dansar min dans som jag har
kommit på själv. Isf om jag gör det
och ni kollar på den.. Var beredd på att
jag har fula kläder på mig = ett linne som
ser för litet ut och ett par korta byxor =
cyckelbyxor xD ser jätte fult ut och så gör
jag inte alla "övningar" på den för att jag
inte får plats i mitt lilla rum :p Men om jag
får 3 kommentarer eller över det så lägger
jag upp den! ;D



Haha :P Nu vet jag en sak jag ska göra ..: Platta
håret (y)

Moizz<3

Postat av: Mandaa!!

lägg upp den!!

2012-05-02 @ 18:49:07

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback