Soool!

Det är ju jätte fint väder idag jö ! ;D
Fast det blåser :/ Men det är iaf sol
på himlen ! :D

Om en timme ungefär så ska jag,
mamma och mormor till köpstaden
och kolla på byxor åt mig ;D Får se
om jag hittar något snyggt, om jag
gör det lägger jag upp en bild här ;D

Efter det så ska jag in till gymnasten :D
Undra vad vi gör idag.. Om vi kör friståendet
idag igen? Eller om vi hoppar trampet/airfloor :D
Hoppas vi kör airflooret idag, var ett tag sedan
och måste öva på rondat-flickis-streckt,salto!!

Snart ska jag fortsätta att skriva i läsloggen,
efter att jag har tvättat ansiktet :)
Sen ska jag nog fortsätta och göra min
Önskelista finare :D Vill ni veta vad jag vill
ha/ska köpa? :D *Tar det som ett ja*

The way I see it - Melissa Sue Anderson (det är en engelskbok, den andra med som kommer nu)
Prairie tale - Melissa Gilbert
Mjukisbyxor
grå/svart/lila
Stegräknare
En mini-stor gympaväska
En sport BH
lila/neon-gul/grön

Det är det jag vill ha eller ska köpa
just nu för tillfället ;D
Nu måste jag fixa till mig ;D

Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback