Potatistryck!

Hej! I skolan idag på Idrotten så hade
vi orientering och jag sprang med Linne och
var vi smarta eller..? xD Linn hade kartan
och jag följde efter och så och sen var vi på
heeelt fel väg så jag fick kartan ist och
sprang vi någolunda på rätt väg men vi hittade
alla iaf och det va inte alla som gjorde ;D
Men när vi kom tillbaka så frågade vi
Idrottsläraren när dom andra kom och så
sa hon: Tja, för ungefär 20 min sen xD
Bra vi är ! (y) <3

På syslöjden hade vi vikarie idag och då
gjorde vi potatistryck på handdukar :D
Det va ganska kul, men min blev inte
jätte bra (y)

Efter skolan har jag varit på Fritte med:
Anna B, Thea, Joanna, Johan, Micke och Anton :)
Vi hade kul som vanligt ;D
När det stängde så var: Jag, Thea, Joanna och Anton
kvar till 7 ungefär (och det stänger vid 6) ;)

Idag har dagen varit bra, men ändå många
tankar på kompisar har kommit upp i skallen
på mig, mer än dom brukar ..! Men jag
älskar alla mina kompisar och jag finns alltid
för dom ! <3

Imorgon är det gymnasten då och det är
bara .. 5 veckor kvar? - till tävlingen i ..
STOCKHOLM! ;D Kan säga att jag har
blivit lite gladare nu på gymnasten nu när
jag pratar/är med Sanna, Julia, Ingrid och
Märta :3

Vet inte vad jag ska skriva så mycket
längre.. Har ni inte några förslag?
Ska jag ha frågestund, videoblogga,
hiss/diss-bilder, ute/inne-bilder+text?
Ni måste kommentera! Om ni orkar
läsa orkar ni kommentera .. :3



I just want to say, I like you bby!
But I know, I just a "girl" to you
and you don´t see me ..?

Nu ska jag gå och lägga mig och soovaa!
Fast ska nog kanske läsa lite först ;)
Godnaattt!!

Moizz<3

Postat av: elvis :)

videobloggar!

skönhetstips eller hårfrisyrer som du kan visa osådär!

Bilder



puuuuuuss

2012-04-24 @ 14:26:55
URL: http://snillesflikkah.bloggplatsen.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback