Planerat!

Hej och Godmorgon :) På gymnasten
igår sprang vi då, men man skulle springa
Ängö rundan men om man inte gjorde det
skulle man springa 7 varv .. Och jag sprang
på Fredrikskans så igår sprang jag 2800 m :D
Sista varvet joggade jag snabbt, snabbare
än jag gjorde dom andra varven ;D
Men sen hoppade vi trampet och sen på
slutet körde vi en slags evighetsstaffet men
på ett annat sätt :)
Jag längtar till tävlingen nu ! (eftersom att jag
känner mig "tryggare" nu när jag har några
att prata med hela tiden :3

Nu har jag fixat till mig och gjort mig i
ordning :) Jag har ju inte lagt upp en
"Dagens outfit" så här kommer det jag har
på mig idag :D



Inte så bra bild .. Menmen :p

Linne: Girl:IT
Byxor: Kosta Boda
:)


När jag kommer hem efter skolan idag så
ska jag göra en massa saker som jag har
skrivit på en lapp :p Planerat redan ! (y)
T.ex: Börja skriva på läsloggen
        Pyssla kort
        Skriva en "bättre" önskelista
        Städa i Pysselskåpet

Haha ;D

Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback