Pianoo!

Efter att kommit hem från Fritte,
som har varit väldigt kul idag -
så har jag hjälpt mamma och pappa
att "tvätta" golvet och gjort rent
i köket (men gjorde inte så mycket :p)
men vi ska köpa nya kyl och frys, dom
GAAAAAMMMLLLAAA gick sönder,
iaf kylen :p

Och nu sitter jag och spelar piano och
det står i mitt rum nu också.. Men jag
har i läxa: Soldiers av Ulrik Munther,
men bara kompet (elle hur de stavas)
och jag sitter och lyssnar på youtube och
komar medans men han sjunger väldigt fort ..
Det är på 2 ställen som jag inte hänger med :p

Vi kanske ska in till Kalmar imorgon och kolla
på fotboll, men om vi inte ska det ska jag
nog ut och springa :3 Blev sugen på det
bara för att vi sprang igår med gymansten :p
Någon som vill göra mig sällskap?

Nu ska jag fortsätta att spelaa! :D
Men kommentera gärna vad ni vill att jag ska
skriva om eller vad för slags video jag ska lägga
upp ! Vet inte vad jag ska lägga upp faktiskt ..



Skillnad? Jaa! (y)
(den första är den första bilden jag tog när jag
fick min dator och den andra tog jag nu) :)

Moizz<3


Postat av: tessan

tur att du hade kul på fritte ;)

jag hade kunnat följa med men ska på fotbollen ju :)

2012-04-20 @ 19:43:27
URL: http://tessansrum.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback