Påsklov !

Nu är det påsk ! En massa godis
finns det också :D Har ni ätit de?
Det har jaaag ! :D

Igår städade jag på rummet och sen
har jag hjälpt mamma och pappa lite :)
Tittade på "Skilda världar" ses. 4 med
mamma också :)
Erika kom igår och överraskade oss :D

Idag har jag läst, lyssnat på en ljudbok,
ätit mat och nu tittar jag på Lilla huset
ses. 9 ;D
Vet inte vad jag ska göra sen .. Kanske
läsa ännu mer, har bara 97 sidor kvar ungefär
och den går snabbt att läsa ;D



"Det är den 2 januari som livet kantrar.
De har precis firat nyår tillsammans, det är ett par dagar kvar på
jullovet. De hänger hemma hos Siri, snackar lite, ska kanske hyra en
film.
Då reser sig Andreas och går. Ingen förstår någonting. Allra minst
hans flickvän, Olivia.
Vart gick Andreas? Varför hör han inte av sig?
Efter ett par dygn kopplas polisen in."

Den är jätte bra! LÄS DEN! :D

Ikväll ska jag,pappa och mamma äta
påskbord här hemma :) Gott gott :)

På tisdag kanske ska jag sova hos
Erika och Erik tro jag :D Och vara med
som ett par dagar :)

Någon som vill va någon dag ?
Det är bara att säga till så kanske de
går ! ;D



Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback