Läslogg!

Tjaa! Har varit en stund på Fritte och
nu håller jag på med mina "planer" ;D
Med läsloggen då först (y) Och jag skriver
fakta om hon som har skrivit boken:
"Utan titel", den kom ut detta år och
hon heter: Anna Charlotta Gunnarson.
Min söta syster är hemma tills imorgon
också :D



Igår hann jag läsa ut: "Utan att säga hej då"
och Jonna fick den idag då ;D
Boken var väldigt bra faktiskt ;D Lite
sorlig så jag nästan började gråta lite :3

Imorgon ska jag till Sporthallen med gymnasten
och öva på friståendet ;D Blir nog bra
och kul (y)
Igår på gymnasten så beställde dom
som ville ett linne eller en tjocktröja (med luva)
Och jag gjorde det, både och till och
med ! :D Dom är vita med ett blått tyck på
baksidan (och så är det på båda plaggen) ;D



Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback