KFF

Vi va och kollade på matchen igår då
och det blev 1-0 till Gävle .. Men det va
ändå kul att titta tycker jag :) Efter matchen
så följde Erika med hem och sov här inatt.
Hon jobbad på Arenan också ;)

Idag har jag varit på gymnasten och det
har varit jätter kul ;D Vi körde lite fristående
i en halvtimme och sen lärde jag och Sanna
dansen till Julia, Ingrid och Märta och sen
slappade vi och gick ut en stund och va i
köket och snackde, men mest skrattade vi xD
MEn när vi gick in i hallen igen så satt vi på golvet
och pratade för dom andra satt lite längre bort
och gjorde det med :) Sen var vi i gropen och
gjorde volter och så !

Snart ska jag äta lite mat och sen ska jag kolla på
videoklipp igen :D Kollade igår och skrattade åt
mig :p Så sööt egentligen :3 Men jag få se
vilken dag jag lägger upp dom här ;)

Bye sålänge (y)



Duschade nyss..

Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback