Jobbigt !

Nu har jag tränat klart och är helt slut och
ska duscha snart ! Sen efter ska man göda
sig och äta glass :3



(fin man ser ut efter att ha tränat xD )


Här är strykan :

50 st situps
50 st armhävningar
50 st situps
50 st armhävningar

50 st åsnesparkar (på höger)
50 st "lyft på benen"
50 st åsnesparkar (på vänster)
50 st "lyft på benen"

50 st tåhäv (på höger fot)
50 st gung-plankan (på höger sida)
50 st tåhäv (på vänster fot)
50 st gung-plankan (på vänster sida)

50 st fällknivar
50 st räkan
50 st fällknivar
50 st räkan

50 st utfall (på höger)
50 st utfall (på vänster med tyngd)
50 st utfall (på höger med tyngd)
50 st utfall (på vänster)

1 min stå på händer (mage mot vägg)
1 min benen i luften
1 min plankan
1 min 90 grader

1 min sandsäckar på fötterna (så att komma ner i split)
1 min handledspress (med pinne)
1 min sandsäckar på fötterna (så att komma ner i split)
1 min handledspress (med pinne)

Haha xD

Svar från Elvis:
Tack gumman :3

Låten heter:

http://youtu.be/RCfe7yNuycU


Men nu ska jag duscha, hejdå !

Moizz<3



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback