Hemma !

Heej! Nu sitter jag och är lite osocial
mot mamma genom att vara vid datan :p
Men man kan ju vara lite snäll mot sig
själv att vara där när man inte har varit
vid datan på 2 dagar :p

Idag har jag och Erika varit i simhallen :D
Vi hade jätte kul och gjorde en massa
saker: Testade att nå botten på det
djupaste vattnet, hon stod på mina lår
och jag gick runt och så tvärtom, hållt
i kanten och så låg Erika ovanpå mig m.m :)
Såg några man kännde också ;D

Imorgon ska jag till Kalmar igen och gå
runt i stan med Nellie i några timmar ;D
På kvällen så får vi gäster här hemma :)

Sitter och försöker lära mig texten till:
"Vart jag mig i världen vänder", den är
as bra ;D

http://youtu.be/IEC7sIfCtKs

Lyssna på den! :D


Lite senare ska jag nog kolla på:
"Skilda världar" ;D Jag har bara
några avsnitt på boxen (y) Sen
blir det säsong 5 :DD

Nu ska jag byta om till pyjamas, 
fixa till sig och lyssna på låten tills
jag kan den hyfsat bra :p

Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback