Hemkunskapsläxa!

Hej! I skolan idag har det varit bra!
Jag har varit med Anna B, Anna J och
Linne! Vi har spelat fotboll och sen
varit på skolgården bara :p

Nu gör jag Hemkunskapsläxan =
Pannkakor ! :3 Hittils har dom blivit
bra :D Jag gör på Farmors sätt som
hon alltid gör när jag är hos henne :3



Men jag skulle testa med smält choklad på,
MEN.. Gick INTE så bra :o Körde chokladen
i mikron för länge så det blev helt svart i
mitten och det luktar assss nu -.-

Efter jag har ätit så ska jag va lite till vid
datorn och sen fixa till mig till gymnasten.
Idag ska vi nog göra det roligaste = vara
på airflooret! :D Gillar att göra rondat-flickis-salto
och många flickisar :3

På söndag vid halv ett så ska jag till gymnasten
då och Anna B ska följa med för hon har äntligen
börjat på gymnasten (men en grupp under mig)
så hon ska titta på mig och sen när jag har slutat
så ska jag titta på när hon kör :D Ska bli kul!

Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback