Bästa natten med B/J !

Heej ! Natten med Anna och Anna var bäst !
Hade jätte kul och Anna B (som vi sov hos) hade
fixat en nässpray flaska med vatten i som vi
sprutade på varandra om vi somnade och jag
fick spruta på Anna och Anna hela tiden för dom
somnade heeela tiden xD (Det va kul och se när
dom ryckte till när man sprutade på dom) :p

Jag sov bara i 2 timmar .. Dom somnade vid 2
och sen låg jag och kollade på "Hur många lingon
finns det i världen" själv .. Och sen sprutade jag
vatten på Anna B för att hon skulle stänga av TV:n
och det tog minst 5 min innan hon vaknade helt :p

Men vi hoppade på hennes studsmatta och sen kollade
vi på: Vampyrer suger, The uinvited, Hajen 1 och Hur
många lingon finns det i världen. Och jag kan VERKLIGEN
rekomendera: The uninvited !!!!! Den va ASSSS bra !!
(fast det va typ en "skräckfilm" men den va inte så läskig,
bara i en scen där man ryckte till) Vi ska köpa den filmen :3
(har jag bestämmt! :D )

Nu kommer en massa knäppa bilder på oss :D





Jätte snygga :D (kolla Anna J) hon blev rädd för Pepsi
när hon hoppade på henne xD















(vi såg bara på första delen av: Hajen, the uninvited,
vampyrer suger. Vi kollade inte på den längst till höger)





Sööt!



Äntligen somnade hon ..
Sov bara i 2 timmar för att vid 5 så bet hon mig i tårna så
jag vaknade (somnade vid 3)

Fina bilder på oss ! :3

Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback