10 saker om mig själv

1. Jag MÅSTE sova med min delfin
som jag har gjort i slöjden, annars kan jag
inte sova (jag har bara sovit utan den 2 gånger.

2.
Jag börjar oftast gråta för ingenting
och det är IRRETERANDE!!

3.
 Bara för att jag är hörselskadad (på
vänster öra) så är jag blyg för dom som jag
inte känner så väl.

4. Jag gillar att dansa och sjunga, fast
jag inte kan så bra :p

5. Mina bästa hobbies är: Läsa, pyssla,
GYMNASTEN och va med kompisar.

6. Jag blir väldigt glad när någon som är
äldre än mig själv ger mig komplimanger!
(Fast om någon är yngre blir jag ju också glad,
men blir mer glad när äldre gör de :3 )

7. ÄLSKAR att lyssna på Astrid Lindgrens
ljudböcker! (har nästan alla, men blir arg
för att jag inte hittar dom som jag inte har :/ )

8. Jag använder min mobil ofta och det jag
gör på den = messar, kolla facebook och
bilddagboken.

9. Jag gillar INTE nätter! :O

10. Jag har acne (i pannan) men det håller
på att bli bättre!




Fast det finns mycket mer om mig, men
kanske kan göra det oftare ? :)

Moizz<3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback