"Tusen gånger starkare"

Hej ! Efter skolan gick jag till biblioteket
och lämnade boken: "Den sorgsne vetrinären"
som va Petter Lidbecks sista bok i "Pella, Tyra och Siri"
serien !!!!!!! Den va också såklart bra som alla dom andra !!
Jag lånade en bok som heter: "Kära tjejer - Jacqueline Wilson"
del 1 och en film som heter: "Tusen gånger starkare" och har
sett klart filmen nu ^^ Den va ganska bra :) I skolan idag
hade vi träslöjd och jag håller på med ett skåp som man öppnar
neråt om ni förstår vad jag menar :) Jag har gjort "ramen" och
baksidan klar ^^ Kommer kanske bild på den när jag är klar !!



(tycker den bilden är ganska fiin ;3 ^^ )


Moizz<3

Postat av: Amanda

snygg fläta!

2011-09-27 @ 08:30:59
Postat av: Linne

Bilden e as fin <3

2011-09-27 @ 14:42:57
Postat av: Fon

Du är sööt Mooa :* ♥♥

2011-09-27 @ 17:29:00
URL: http://fonnen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback