Godis ;3

Hejhej ! Idag har jag varit med Linne <3
Gissa vad vi gjorde ? :D Först så gjorde vi
björnbärspaj och sen åt vi det. Sen åkte vi till
Insjön och va där en stund sen helt plötsligt så
badade vi med kläderna på :D Det var sjönt men
det tyckte inte Linne :p <3 Men imorgon ska jag nog
sova över hos henne ;D Snart blir det godis :D ^^



Min älsklings Linne !! <3 :*



Jag skulle hämta två golfbollar :)



Bara för att Linne skrämde mig :p
Linne: Du vet, det är fiskarnas toalett där !
Jag: Rädd/ond blick ! <3



Linne skulle hämta en golfboll ^^ <3



Sötizzen på bild !! <3 :*



Så går det när man inte har torra kläder :p
Fick cykla hem till Linne i tröja/BH/troror :P ^^

Bara för att jag älskar dig Linne :
 


<3 <3 :* :*

Nu blire godis ;3

Moizz<3

Postat av: Linne

Nee vad jag älskar dig så det inte finns ord :* <3

2011-09-02 @ 21:33:48
Postat av: Linne

Nee vad jag älskar dig så det inte finns ord :* <3

2011-09-02 @ 21:34:30

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback