Dagens book !

Dagens bok e den bok jag har väntat på
jättejätte länge :D Petter Lidbecks nya bok:
"Den sorgsne vetrinären" !! Det är den 10:onde
och jag har läst alla dom andra, men dom är bra och
roliga !! ^^



"Tyra har börjat rida och spenderar större delen av sin tid i stallet. Siri och Pella saknar henne, men försöker att fördriva tiden utan att tänka på det. En dag när de är nere vid Hamnplan upptäcker de att det brinner i ett av husen. De ringer polisen men inser att det är en avsvimmad man i huset och att brandkåren inte kommer hinna i tid. Tillsammans lyckas Siri och Pella dra mannen ur huset och rädda hans liv.

Mannen visar sig vara en veterinär som på grund av ett spelberoende står i skuld till några skumma typer inom travbranschen. Och trots att tjejerna försöker hålla sig ur trubbel blir de indragna i alla fall. Siri och Pella som inte vet någonting om hästar behöver nu Tyras hjälp för att kunna rädda travhästen Ego Boost."


Det är hans sista bok också :( Får verkligen njuta
när jag läser .. ^^

Moizz<3 

Postat av: amanda

Den vill jag läsa!!!!!!!!! Bra blogg!

2011-09-20 @ 07:15:54

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback