Bra skoldag !!

Min älskade älskade Linne kom hem från
Frankrike igår men när vi hade gympa idag
så kom hon och Jonna. Först såg jag inte Linne
sen kollade jag igen för såg typ halva henne så
sprang jag och gav henne en kram ;3 Har saknat
dig jätte jätte mycket Linnnnneeeee !!! <3 <3 <3 :* :* :*



På fredag så ska jag kanske sova över hos pussssss-Linne och
efter skolan ska vi typ åka buss till Kalmar och kolla på:
"Jag saknar dig" :D De e min present från henne, sen får vi åka
och bowla någon dag också, för det är min present till henne när hon
fyllde år.
Vi kunde ha blivit tvillingar :D (=fyllt på samma dag) för jag e bara
tre dagar äldre än henne :D Pussss <3 <3


Moizz<3 

Postat av: Linne

Älskling finns inte ord till något ! <3

Älskar dig mer än älskar ? <3

2011-09-19 @ 21:03:30
Postat av: Linne

Älskar dig mer än älskar ?

Har saknat dig as mycket :* <3

2011-09-19 @ 21:04:36

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback