Helt sluuuuut!

Heeeeeeeeeeeej ! Jag är sluut nu !
Men äntligen.. jag är klar med min dans :D
Jag har hållt på med den i ungefär 2-3
månader! (fast jag vet inte om allt stämmer,
för jag måste ha fram en sak. Får testa i gympasalen
någon gång) :D Har lite ont i ryggen igen men jag
körde dansen ändå :p Längtar till halv ! Då börjar
"Philofix", hoppas att hon gör tips på julklappar ;D

Det va längesen jag la upp "Veckans bok" elle va de hette :p
Jag läser en bok nu som är 366 sidor och den är jäääätte braaa :D
(det är 2:an)
 


"Liksom sin mamma ser Adam siffror i människors ögon -
 deras dödsdatum.
Trots att Adam tycker att hans märkliga förmåga är en
förbannelse, gör han sitt bästa för att leva med den.
Men när han plötsligt ser samma datum i väldigt många
människors ögon, blir han mycket rädd. Hela London
vimlar av människor som kommer att dö samma dag, och
det är inte långt kvar. Men varför och hur? I en terrorattack?
En naturkatastrof? Av ett resistent virus? Det enda Adam någonsin
velat är att smälta in, vara som alla andra. Nu måste han erkänna
för sig själv att han kanske är den enda som har möjligheten att
förhindra en fruktansvärd tragedi.
Så möter han Sarah. Och hon skakar om hela Adams värld - igen."

Den är jätte bra !! (en sålänge :) men jag har bara 56 sidor kvar)
(Om ni söker på Google på: "Döden i dina ögon, Rachel Ward"
ser ni hur den ser ut :)

Bye! :*


Moizz<3

Postat av: Mandaaaaaaaaaaaanda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fin kläning du har på dig!

2011-11-21 @ 18:47:54

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback